måndag 4 oktober 2010

Jag som skulle lägga mig tidigt idag, har vart så trött, men det blev inte så. Sover ännu en natt hos Madd pga att Kenneth målar om hemma. Pappa ska dit och hjälpa honom imorgon så jag hoppas att det blir klart snart så jag kan sova hemma i min egen säng. Men Maddes soffa är inte så illa. Jag är ju en soff människa och tycker om att sova på soffan så det går ju bra.
Imorgon ska jag åka till Östersund fram och tillbaka. Blir en väldigt kort visit så jag hinner tyvärr inte stanna och vara social med min vän där. Hade gjärna gjort det om jag varit själv. Men Anna, jag kommer å hälsar på snart. Om inte annat så bosätter jag mig hos dig dagarna innan det är dags för förlossningen ;)

Jag känner mig numera som en uppsvälld vattenbalong. Mina vader och fötter ser inte kloka ut nu. Får se vad de säger på onsdag när jag ska till BM, hoppas hon säger att hon tror lillan tittar ut lite tidigare. För jag orkar inte gå så här i 5 veckor till. Nu är det tungt.

Inga kommentarer: