torsdag 21 oktober 2010

Har spenderat nästan hela dagen hemma hos Jessica. Var nog första gången på hela veckan jag vart ut, förutom när jag var på Ica och handlade häromdagen. Skönt att få komma iväg och prata lite, dricka lite kaffe och bara umgås. Det är alldeles för sällan jag träffar mina vänner. Får dåligt samvete över det. Måste bli bättring.
Blev inget besök hos syster då hon har åkt till Östersund. Lilla Amina ska ju få en spruta imorgon. Själv hatar jag sprutor men det kommer nog att gå bra för henne.

Resten av kvällen ska väl spenderas framför TVn. Önskar bara att jag hade lite godis hemma, men det finns inte...så är det någon som vill åka och köpa lite godis till mig så skulle jag bli lycklig. För jag orkar inte ta min tunga mage och gå ner på Ica. Fast egentligen skulle det ju vara bra om jag rörde lite på mig så kanske det kommer igång snart så vi får vår lilla flicka till oss.
Om 20 min ska jag kika på halv åtta hos mig, sen är det väl bara skit på tv, men jag hittar väl alltid något att se på, annars så får jag väl slänga på nån gammal film.

Inga kommentarer: