tisdag 19 oktober 2010

Vissa saker gör mig bara så arg. Jag förstår inte hur människor tänker ibland. Och att de inte ens tänker på hur saker och ting framförs. Hur kan man komma månader efteråt och påstå saker? Varför säger man inte på en gång att det är något? Enligt min mening så kan det ju inte vara annat än falska påhopp eftersom man inte sagt något från början.
Men nog om det nu.

Idag har jag inte gjort någonting. Eller jag har ätit och ätit och ätit. Känns inte som om jag gör annat, men jag är verkligen konstant hungrig.
Jag borde ha städat och vart ute på en promenad idag, men det har jag helt enkelt inte orkat med. Får se om jag orkar med det imorgon. Men det är ju bara att hoppas, för golven måste faktiskt få sig en omgång av både dammsugaren och skurmoppen. Och förhoppningsvis så kanske det sätter lite fart i min kropp så vi får åka till BB någon gång.

Nä nu ska jag förbereda mig inför ett avsnitt av de desperata fruarna nerbäddad i sängen. Ja jag vet, jag bäddar ner mig tidigt. Men då jag sover så dåligt på nätterna så är jag halvt död kl halv nio på kvällen..

Inga kommentarer: