söndag 17 oktober 2010

Igår var jag i Hogdal på Loppis hela dagen. Det var många som hade ord och sålde saker. Jag, Madde och mamma hade ett bord med en massa saker och jag fick faktiskt iväg en hel del. Så det blev en liten slant iaf. Det var mycket folk på förmiddagen så det var kul. Kul att de ordnar lite på Folkets Hus så det inte bara står tomt. Ska ha fler loppis dagar till våren.
Efter loppisen fick jag skjuts av Anna tillbaka till Sveg och hem till hjärtat. Han fixade god mat som vi åt och sen var jag så trött. Skulle lägga mig å se Pretty woman men somnade ganska så snabbt. Vaknade doxk vid 5 imorse och gick å la mig på soffan.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Men tog en promenad hem till Marie för lite kaffe och surr, sen bar det iväg på Konsum och sen hem igen. Så nu håller Kenneth på att laga mat åt oss. Han är för snäll. Passar upp på mig hela tiden. Fixar middag, servar mig och sköter hemmet. Tack älskling! Jag har lite att ta igen sen när lillan har tittat ut ;)

Resten av kvällen ska väl spenderas framför tvn antar jag. Blir väl Ensam mamma söker och sedan Rallybrudar.

Nu luktar det mat och kurrar i magen....

Inga kommentarer: