lördag 23 oktober 2010

Det blev städning av badrummet idag, sen dagens disk. Har faktiskt inte gjort något mer här hemma. Även om det skulle behövas, men jag har ingen ork.
Men jag har faktiskt vart ute och gått en del. Var ner på centrum och handlade till min sambo, sen iväg till myrgränd. Där blev det tårta och kaffe och firande av Fanny som fyller 9 år idag. Efter att ha vart där blev det iväg på konsum för att handla mat och sen hem. Fixade maten och sen gick jag till station och mötte upp syster och Amina som kom hem från Östersud. Gick en liten sväng med dem och sen hem igen. Så nu är jag trött, super trött. Funderar på att ta en kopp te och sen gå å lägga mig i sängen och kika på film.
Är även fullmåne nu, och nu har jag hört att fullmåne betyder barnafödande. Så det är ju bara att hoppas, inte för att det är så troligt men man kan ju alltid få hoppas.

Nä nu te och sen sängen.

Inga kommentarer: