söndag 24 oktober 2010

Var hos syster och Amina nu ikväll. Var bara de två hemma. Jag passade på att bada och det var jätte skönt. Saknar verkligen att ha ett badkar.
Jag å syster spelade lite kort och sen såg vi på ensam mamma söker. Efter det gick jag hem. Det var en jobbig liten promenad. Jag var/är så svullen i mina fötter att jag knappt fick på mig skorna. Behöver jag påpeka att det var skönt att få av sig dem när jag kom hem. Om jag fortsätter att svälla så här så kommer jag inte att kunna ha några kläder eller skor. Då blir det att sitta inne hela dagarna ända fram till förlossningen.

Tror faktiskt att det är rekord för mig denna vecka att vara vaken så här länge, men jag är dödstrött och ska faktiskt gå å sova. Pappa kommer vid 9 imorgon. Då ska jag skjutsa honom till jobbet och sen ska vi faktiskt få låna hans bil under dagen. Vi har en massa att handla och då är det skönt att ha en bil. Han är snäll han som låter oss låna den.
Så imorgon blir det att handla mat på Ica, handla massa nödvändigheter på Apoteket till bebisen och sen på dollar för att köpa rengöringsmedel, tvål och sånna saker som är så billiga där.

Nä nu blir det god natt, men först Novalucol :)

Inga kommentarer: