onsdag 20 oktober 2010

Uppe med tuppen...

Eller kanske rent av före tuppen idag. Jag har sovit riktigt uselt i natt och haft ont. Hoppas att det kommer igång snart! Men lillan verkar ha det ganska så bra inne i mammas mage så hon kommer antagligen att stanna ett tag till.
Det är iaf inte så kul att kliva upp kl 6, men vad gör man. Bättre att kliva upp än att ligga och uffa mig i sängen så att älsklingen vaknar, han sover ju oxå dåligt på nätterna pga mig. Så det är bara bra om han får sova ut.

Jag är lite hungrig, men vi har inte så mycket att äta till frulle här hemma. K sa igår att han skulle handla idag, så jag hoppas på det. För vi har varken smör, ägg, pålägg eller annat gott. Så jag vet inte vad jag ska hitta på att stoppa i magen nu....Men jag hittar alltid något.

1 kommentar:

Emelie sa...

Kanske dags att tänka på färdknäppar och hallonbladste nu då? ;)