fredag 15 oktober 2010

Det gick bra i Östersund, jag hade inte fått ökad mängd fostervatten så vi fick åka hem igen. Men fick gå till HC och göra sockerbelastning igår. Även det gick bra, så det var ingen grav. diabetes heller. Så jag har bara en stor mage och en stor bebis helt enkelt. Så nu är det bara att vänta på att hon skall komma.
Jag har även slutat att jobba nu, känns lite konstigt att inte behöva gå tillbaka på väldigt länge, men på ett sätt är det väldigt skönt också.

Idag har jag vart väldigt sliten, sov fruktansvärt dåligt i natt. Vaknade ca 1ggr/tim och fick gå på toa, samt att jag haft en halsbränna från helvetet, som för övrigt fortfarande håller i sig och den verkar inte ha några planer på att försvinna heller. Sen har jag lixom inte hittat någon skön sovställning. Så det slutade med att jag klev upp och la mig på soffan. För konstigt nog så sover jag rätt bra i soffan.

Gick in i vecka 37 idag, så nu är det inte alls långt kvar till BF! Både vi längtar efter det lilla pyret i magen. Längtar att få se hur hon ser ut och hur hon kommer att vara. Jag hoppas att hon ärver pappas fina lockar och hans fina ögon. Hoppas verkligen inte att hon ärver sin mammas humör. För jag var en riktig surunge, tjurig och envis till tusen. Men jag är övertygad om att hon kommer att vara den absolut finaste och underbaraste lilla bebisen som föds!

Inga kommentarer: