måndag 18 oktober 2010

Dåligt med sömn

Har vaknat en gång i timmen i natt. Var tvungen att gå å kissa hela tiden eller så vaknade jag av att det gjorde ont i ryggen eller av sammandragningar. Hoppas att lillan vill titta ut snart, inte för att man kanske får sova så mycket mer, men det slipper iaf göra ont i kroppen.

Ni som läser min blogg och har fått barn, hur har ni känt er i kroppen dagarna innan det var dags att åka till BB? Skulle vara kul att få veta, för en annan har ju ingen aning. Och folk säger ju att man känner på sig när det börjar bli dags.

Har nu hunnit äta frukost bestående av ägg, toast och te. Mycket gott. Kommer nog att kunna klämma ner ett X antal kalorier till idag, jag är ju konstant hungrig....men så har jag gått upp 21 kg oxå. Men det mesta sitter på magen, så jag har inte blivit så jätte stor i övrigt, men visst är det klart att jag lagt på mig lite mer över hela kroppen, men inte så att det stör mig.

Nä nu ska jag fortsätta att glo på TV och känna lillan sparka för fullt i magen ;)

Inga kommentarer: