tisdag 5 oktober 2010

Nu är jag hemma igen efter resan till Östersund. Jag hann med att träffa Anna lite också, vilket var väldigt trevligt. Är ju inte så ofta vi ses.
Det blev ingen shopping även om de kliade i fingrarna när jag var in på H&M och kikad på barnkläder. Men nu har vi så mycket kläder att jag var tvungen att låta bli.

Sitter hemma hos syster nu då det fortfarande inte är klart med målningen hemma. Pappa har vart där idag och hjälpt Kenneth. Tack kära pappa, det betyder mycket för oss. Hoppas att det blir klart snart så jag får börja inreda i helgen. Börjar känna mig lite stressad eftersom det bara är lite mer än 4 veckor kvar tills det är BF. Även om jag vet att vi hinner att få iordning så blir jag stressad.

Är så glad att min lillasyster bor nära och att hon låter mig sova här nu medans hela vår lägenhet luktar färg. Hon ställer då alltid upp för mig. Love you sis :)

1 kommentar:

Anna sa...

Det var roligt att se dig lite, hoppas vi ses snart igen!