fredag 21 oktober 2011

Sista dagen på första inskolningsveckan för Tuva idag. Lämnade henne kl 9 och det gick super bra. Hon började vinka åt mig redan på bron innan vi kommit in på dagis. Hon tycker nog att det är skönt att slippa mamma några timmar på dagarna. Men det känns super bra nu och jag blir mer säker på att jag verkligen valt rätt förskola åt lillpigan!
Kl 13 ska jag hämta hem henne igen. Då ska vi bara mysa en stund och sen göra klart allt inför kvällen. Tuvas faster ska ju bo här med oss och farmor och farfar ska husera på lilla hotellet. Blir nog kul för Tuva att ha faster här, hon lär ju få total uppmärksamhet i helgen och det gillar ju Tuva.
Till middag idag blir det ris och korvlåda, tänkte göra ganska mycket så jag kan frysa in ett par matlådor. Snart börjar ju jag jobba och då blir det långa dagar, så det är väl lika bra att försöka laga upp en massa mat att ha i frysen så det blir lite smidigare sen.

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag, men jag återkommer säkert.

Inga kommentarer: