onsdag 26 oktober 2011

Matbeställning

Nu har jag varit på mitt livs första föräldramöte. Är ju nästan så man börjar känna sig lite gammal ;) Jag kom med i matbeställnings gruppen så vi får väl hoppas att det kommer att gå bra och att min något förvirrade hjärna kommer ihåg det sen. Så inte barnen får vara utan mat. Men jag å grannen får väl hålla ordning på varann så det går säkert bra.
Mötet varade i ca 2 timmar och undertiden var mamma oh pappa här hos Tuva. Tusen tack för hjälpen!

Imorgon ska Tuva vara hemma från dagis, hon hade varit lite hängig idag, men hon hade humöret uppe och var inte ett dugg grinig, men lite trött. Så det är bra att hon får vara hemma med sin mamma nu tills på måndag när allvaret drar igång.

Nu är det dags för mig att gå å lägga mig så jag är pigg å glad när smulan vaknar imorgon!


Inga kommentarer: