onsdag 19 oktober 2011

Har lämnat Tuva själv på förskolan idag. Vi gick dit vid 9.45, de skulle iväg på en liten utflykt innan lunch och då fick inte mamma följa med ;)
Men det verkar ha gått bra, fick ett fint MMS på en glad Tuva så det känns skönt. Det känndes ju lite i hjärtat att lämna henne, men Tuva reagerade inte ens över att jag skulle gå, jag pussade henne och sa hej då, men hon hade inte tid för mig ;)
Om 30 min ska jag gå till dagis och vara där en stund innan det är dags att hämta hem henne.

Själv har jag suttit hos Marie och druckit kaffe å surrat lite och sen blev det hem till soffan. Borde egentligen ha tagit tag i hemmet, men det hinns med sen. Måste ju försöka få lite ordning här till i helgen när vi får besök.
Tuvas farmor, "farfar" och faster kommer hit. Tuva har ju växt en hel del sen de var här sist. så det ska bli kul att de får träffas igen.

Nä nu ska jag vila i 20 min innan det är dags att bege sig.

Inga kommentarer: