onsdag 19 oktober 2011

När jag skulle hämta Tuva på förskolan idag så fik jag gå hem utan barn. Hon hade precis somnat så de tyckte att hon lika gärna fick sova kvar där i vagnen så skulle de ringa när hon vaknade.
Hämtade hem henne vid 14.40 och då var det hem å mysa. Marie och barnen var förbi en sväng och Tuva var överlycklig av att få busa lite med dem.
När de gått blev det dags för middag, blev schnitzel och kroketter idag. Mycket gott! Efter middagen blev det badet för Tuva då hon tog tallriken och hällde över henne så maten som var kvar hamnade i hennes hår istället.
Hon ville verkligen inte kliva upp ur badet, men protesterna gick över ganska så snabbt.
Vi satte oss i soffan och myste lite framför bompa och nu har jag precis lagt henne.

Själv ska jag ta tag i disken efter middagen och vid 21 ska jag bänka mig framför Greys! Ska även klicka hem lite saker tänkte jag. Ska klicka hem lucia kläder och sen lite annat som Tuva behöver. Måste ha byxor till henne.

Nä dags att lyfta röven ur soffan nu!

Inga kommentarer: