söndag 30 oktober 2011

Kalas!

Idag har det varit kalas för Tuva hela dagen! Min lilla älskling har redan hunnit bli 1 år. Tiden går så fort...alldeles för fort. Tycker inte det var längesedan jag låg där på BB och hade värkar.

Dagen började med att gudmor tog morgon mys med Tuva så mamma fick sovmorgon! Tusen tack kära Anna! Det var jätte skönt. Så när jag klev upp vid 8 ( ja det är sovmorgon för mig) så var kaffet klart och frukosten stod på bordet.
Vi fikade och sen var det dags för Tuva att få öppna sina paket. Av mig fick hon kläder, bultbräda och stapelklossar. Av gudmor fick hon pussel, bok och bilstol. Så himla underbart snällt.
Tuva öppnade alla paket och efter ett tag så blev hon så trött. Jag la ner henne i sängen och hon somnade direkt. Hon sov i hela 2 timmar och sen var hon pigg och glad igen.

Efter lunchen kom Denice, Lisett och Jacob förbi med paket. Sen kom Tuvas mormor, morfar, mostrar och kusiner. Då blev det full fart och Tuva fick en massa fina paket! Kläder, pussel, leksaker och massa annat. Ska försöka lägga in lite bilder imorgon från dagen!

Marie, Fanny och Ida kom med paket de med :) Stannade och fikade och Tuva trivdes som fisken i vattnet av all uppmärksamhet.
Fler som var här med paket under dagen var Annelie oh Johan, min kusin med sambo och familjen granne ;)

Mamma och pappa hade även med sig underbart god mat hit och har servat oss hela dagen! Tusen tack älskade föräldrar/morföräldrar! Vi älskar er!

Tuva tackar och bockar så hjärtligt för alla jätte fina paket hon fått och över att alla ville komma och fira hennes dag.

Nu kommer vi att behöva en större lägenhet om vi ska få plats med allt ;) Ett eget rum till Tuva skulle inte sitta fel nu :)

Nä nu ska jag ta å krypa ner i sängen och sova efter en lång dag! Får skriva ett bättre inlägg imorgon!


Inga kommentarer: