onsdag 5 oktober 2011

Natten har varit lite jobbig då Tuva har vart vaken mer än vad hon sovit. Sen skulle hon dessutom äta 3 ggr i natt, det har nog aldrig hänt sedan hon var riktigt pytte liten. Hon brukar inte alls äta på nätterna så jag hoppas att det inte blir en vana ;) Vill ju att hon ska få den sömn hon behöver så hon orkar med att leka på dagarna.
När jag tog upp henne i morse så luktade det var i hennes mun och hon var lite blank i ögonen. Men hon har ingen feber. Så vi får väl se om det är förkylning på G eller om det är tänder.

Igår var vi i Hogdal nästan hela dagen. Jag skulle dit och klippa mig och färga håret, blev riktigt nöjd faktiskt. Håret blev mörkt, nästan svart och med en liten blek slinga i underhåret som skimrar fram ibland. Pappa tyckte jag såg ut som halloween perukerna de har på Dollar...
Under tiden jag satt å blev bortskämd så var Tuva och busade med mormor. De hade nog haft det riktigt mysigt. Vi stannade ända till efter 18 då mamma å pappa bjöd på middag. Sen blev Tuva så trött så då var det att åka hem.
Tuva somnade efter en flaska välling och jag fick njuta av säsongens första DH avsnitt :)

Nu är det dags för oss att inta en sen frukost och sen får vi se vad som händer.

Inga kommentarer: