måndag 17 oktober 2011

Idag var det första riktiga inskolningsdagen på förskolan för Tuva. Det gick jätte bra och som jag sagt tidigare så trivs hon som fisken i vattnet. Vi skulle ju ha skolat in i förra veckan, men det blev ju inte riktigt så med min rygg och Tuvas förkylning.
Imorgon så är det heldag som gäller då jag ska vara med på matdag. Och sedan är det 10-13 som gäller resten av veckan. Kommer nog att gå super tror jag. Hon har ju kusinen där så helt lämnad till "främlingar" är hon ju inte ;)

Är även bara 2 veckor kvar tills jag börjar jobba. Blandade känslor det där, men det ska säkert gå bra. Mest nervös över att det blir så långa dagar för Tuva. Kommer säkert att vara jätte ovant i början. Att behöva kliva upp tidigt och vara hemma sent.

Nu ligger Tuva å "pratar" i sin säng, tänkte att hon skulle få vila lite då natten var lite si så där. Vore bra om hon kunde vila en liten stund så kan jag börja förbereda middagen i lugn och ro.

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, jag har också två såna där Dollarbollar ;) Men jag är på jakt efter ännu finare plastväxter, hittade några på Ellos men man blir ju snål. Finns roligare saker att lägga pengarna på ;)

Vad kul att det funkar så bra för Tuva :)