torsdag 20 oktober 2011

Lämnade Tuva på förskolan 10 idag och sen var det att gå till tvättstugan och tvätta 2 maskiner tvätt. Tuvas sängkläder var tvungen att tvättas då blöjan hade hamnat lite snett i morse.
Har även hunnit med besök på Ica, Konsum och Dollar. Handlade hem lite mat och 2 nya blommor till köket, hoppas att jag lyckas hålla dem levande ett litet tag iaf. På Dollar köpte jag Millan byxa och body till Tuva. Kollade även efter en pressent till Fanny, men hittade inget, får väl klura ut lite innan söndag då hon fyller.

När jag väl var hemma igen så hängde jag tvätten i torkskåpet, plockade ihop och dammsög i vardagsrummet. Jag ska väl försöka få någon ordning på köket och hallen ikväll också tänkte jag. Måste ju ha det lite fint när Tuvas släkt kommer på besök.

Snart ska jag hämta hem lillskruttan. Hon ligger säkert och sover när jag kommer, gör hon det får hon fortsätta att sova i vagnen när vi kommer hem. Till middag idag hade jag tänkt att vi skulle äta röda pannkakor ;) Det tycker kanske Tuva är lite mer spännande. Kanske kan göra lite röd grädde att ha till också. Själv så vill jag gärna äta smörgås med någon skiva Delins på till mina pannkakor.
Lät som om Madde och Amina skulle komma förbi också, så de kanske också vill ha lite mat i magen.


Inga kommentarer: