onsdag 26 oktober 2011

Lämnade lillan på dagis strax innan 10, idag ska hon vara där till kl 15. Hon började vinka till mig redan i vagnen på väg till dagis. Hon verkligen älskar att gå på dagis, och det känns ju skönt. Jag skrev upp hennes kommande dagistider för de 3 kommande veckorna, kommer bli ovant att vara borta från henne så länge på dagarna, men det ska nog gå bra, värst är det nog för mig som ska börja jobba igen efter lite drygt 1 år som mammaledig.

Innan jag hämtar Tuva så ska jag fixa lite i sovrummet och torka golvet i köket. Sen ser det nog ganska så bra ut här hemma igen. Blir ju till att städa varje dag nu när hon röjer runt med alla leksaker. Sen måste ju golvet i köket tvättas ofta ;) Har ju en tendens till att hamna allt för mycket mat på golvet ;)

Nä dags att sätta fart.

Inga kommentarer: