tisdag 1 mars 2011

Igår fick man lite kaffe sällskap av Olle, diskuterades ju en hel del om jobbet, som ni som vet vad det handlar om kanske förstår. Nä arbetsförmedlingen lär ju få att göra, och sidan lär ju bli poppis nu ett tag. Det är ju tur att man har föräldrapeng till i november iaf. Men det lär ju vara svårt att hitta något i Sveg, så det blir väl till att flytta. Men vart. Och vilken typ av jobb ska man söka? fan jag kan ju inget annat än det här. Eller ja jo jag kan ju alltid söka mig tillbaka till TB, men det vill jag inte. Aja, det är länge kvar så det är väl ingen idé att fundera på det här nu.

Idag har jag vart ute en sväng med Tuva i vagnen, gick till syrran som tog med Amina ut i pulkan. Sen har det vart ganska lugnt. Vart hemma å donat på lite. Ska åka till Hogdal med pappa ikväll när han slutat jobba. Mamma ska ha Tuva imorgon medans jag åker till Östersund för ett besök på sjukhuset. Ska röntga lungorna och göra andningsprov. VILL INTE!!

Nä dags att fixa lite innan pappa kommer om dryga timman.

Inga kommentarer: