torsdag 3 mars 2011

Igår var jag ju till Östersund och kollade mina lungor. Allt såg bra ut, så nu ska jag testa att vara utan medicin så får vi se. Men det ska nog inte vara något problem. Lungorna såg fina ut så det var ju skönt.
Var även en sväng på stan och köpte födelsedags present till Amina. Sen så köpte jag ett set med kläder till Tuva. Får ju väldigt mycket efter Amina, men det är kul att köpa något eget också. Fick även hem en overall jag ropat in på Tradera för 10kr. Den var kanonfin. Ser inte ens använd ut, så det var ett kap tycker jag.

Idag har vi vart på föräldragrupp, temat var sömn, men det är ju inte något problem för Tuva, hon sover ju redan så bra. När vi var där så spydde lillan ovanligt mycket och somnade i bilen när vi åkte därifrån, sen sov hon väldigt länge och när hon vaknade var hon inte alls i form. Hon var gnällig och bara skrek, ingenting som dög. Försökte få i henne lite mat, men det var hon inte så intresserad av. Men fick tillslut i henne lite ersättning. Dröjde inte länge förrän hon kräktes mer och var även dålig i magen. Hoppas att hon inte får magsjuka!! Men hon gräver ju med fingrarna i munnen väldigt mycket, så det kanske är tänder på G. Men jag ser inget vitt i munnen och känner ingenting. Men ska hålla lite koll på henne nu.
Har även på känn att hon kommer att vakna en del i natt eftersom hon har ätit så dåligt.

Nu ska jag ta å torka håret lite, har ju tagit ett varmt bad, och det var sååå skönt.

Sen blir det att slappa lite i soffan innan det blir sängen.

Inga kommentarer: