tisdag 29 mars 2011

Ja inte har det blivit något städa idag. Jag har mest legat i soffan med Tuva och myst. Hon har vart lite kinkig, men det är väl halsen som spökar antar jag. Hennes utslag på kroppen har blivit värre också, så det är väl bara att fortsätta smörja på och hoppas det försvinner snart. Tog en temp på henne på eftermiddagen, men den var bara 37,5 så det var ju skönt. Hoppas hon inte har någon temp imorgon bitti. Tycker ju synd om lill skrotan när hon inte mår riktigt bra. Nu låter det nästan som om hon har vart jätte kinkig idag, men det har hon ju inte direkt varit heller, utan det går ju i vågor under dagen. Hon har ju sina glada perioder också när hon bara ligger och skrattar. Imorgon ska jag verkligen ta tag i städningen! Det är ett MÅSTE. Har ju även tvättstugan imorgon. Tvätta både mina å Tuvas sängkläder ska jag göra också. Så är Tuva gnälig morgon så får jag trolla, för jag måste verkligen städa bort alla baciller så hon blir frisk! Nä nu ska jag gå å lägga mig så man orkar upp imorgon, sen kan det ju hända att hon vaknar i natt efterom hon är så snorig.

Inga kommentarer: