lördag 5 mars 2011

Dagen har vi spenderat hemma hos syster. Ätit korvgryta och kollat på tre kronor. Alltid så skönt att vara där, vad skulle jag göra utan henne och hennes fina familj...
När jag skulle gå hem sen så var det ju lika blåsigt som när jag gick dit. Är så trött på det här, för endera är det 25 grader kallt eller så är det på nollan men att det då ska blåsa som fan. Nä nu vill jag ha sommar och sol så jag och Tuva kan leka i gräset och ha picknick.
Nu ikväll har jag satt in lite kort i ramar som ska upp på väggen här, men jag kan inte bestämma mig för vart jag ska sätta upp de. De är ju så fina kort på lilla Tuva så jag vill ju att de ska få bästa platsen! Men jag ska nog hitta någon bra plats.
Kommer för övrigt bli en tidig kväll åt mig. Funderar på att gå å lägga mig snart, är trött då Tuva sov dåligt i natt och vaknat massor och gnytt. Hoppas hon sover bättre i natt. Kan så här små barn drömma? Det kanske är det Tuva gör när hon gnyr så där, för hon vaknar ju inte helt, utan bara gnyr och ger man henne nappen så somnar hon.

Nä dags att göra kväll för mig och lägga mig under täcket å försöka få lite värme. Tror jag ska ta med mig en bok som sällskap.

Inga kommentarer: