söndag 27 mars 2011

Trötter

Kan inte påstå att det blivit så mycket sömn i helgen. På fredagen så fastnade jag framför datorn till klockan var ca 3, sen somnade jag. Tuva vaknade väl vid 5 på lördag morgon, men somnade om till 8.30. Sen var det full rulle hela dagen och 17.30 så skulle jag börja jobba. Det var ju Rosa violen galan på Folkan. Det var en del folk ute så det blev ju lite att göra. Var väl hemma strax efter 5 imorse och väl hemma så kunde man ju inte somna på en gång. Somnade väl strax efter 6 och sen ringde syrran vid 12 och väkte mig. Somnade om en liten stund sen, men sen var det att kliva upp och mamma hämtade mig. Vi åkte till Madde där min lilla prinsessa var. Man saknar ju varje minut man inte har henne nära, men jag vet ju att hon hade det superbra hos mormor och morfar.

Hos Madde blev det även fotbad och mamma masserade våra fötter. Det var väldigt behövligt efter allt spring under kvällen/natten. Måste nog ha bättre skor till nästa gång.

Nu borde jag verkligen gå å lägga mig. Är så trött så ögonen rullar...

Inga kommentarer: