tisdag 8 mars 2011

Marie och barnen har ätit här och jag tror att de gillade maten. Så det var ju tur det :) Marie var så snäll att hon diskade efteråt.
Tuva var väldigt trött ikväll, hon somnade till i sin babysitter och när hon vaknade gallskrek hon, jag tar upp henne och ser att det hänt en liten olycka där bak och hon var helt blöt i både blöja och kläder så det blev till att ta ett bad. Hon tycker verkligen inte om att bada. Men vad gör man, ren måste hon ju bli. Nu har jag prövat allt, och det är ingenting som hjälper för att hon ska gilla att bada. Så snart vet jag inte vad jag ska göra. Gör ju ont i mammahjärtat av att höra henne gallskrika i baljan.
Efter badet så somnade hon iaf gott i sängen. Jag ska nu ta å bänka ner mig i soffan och kika på Sofias Änglar. Lär väl komma en hel del tårar som vanligt skulle jag tro.

Inga kommentarer: