onsdag 16 mars 2011

Vägde och mätte min lilla prinsessa idag, hon är nu 62cm och väger 6220g. Hon hade inte gått upp så jätte mycket i vikt sen sist, men det är antagligen för att hon har börjat kräkas så mycket. Så nu ska jag testa att ge henne Babysemp lemolac eller vad det nu heter. Hon fick det iaf innan hon skulle sova för natten och det kom inte upp något. Och inte skrek hon som hon brukar göra efter att hon ätit. Så vi får väl se under morgondagen om det fungerar eller om det bara var ren tur nu i kväll. Tycker ju så synd om henne när hon kräks så mycket efter att hon ätit, så nu hoppas jag.

Jag var även förbi polisen och det gick bra. Hoppas att det händer något snart så allt ger ett resultat. Jag är trött på att vänta. Jag vill att det ska vara klart NU!

Nä nu ska jag ta å lägga mig tror jag...kanske läsa lite innan man slår igen ögonen.

Inga kommentarer: