torsdag 24 mars 2011

Idag har det vart en riktig slappardag... Tuva är förkyld och lite gnällig och jag har vart så trött i huvudet och även i kroppen efter allt strul så vi har bara myst idag. Har vart mycket sitta i soffan och gosa. Tuva somnade i mitt knä strax före 18, så då var det att väcka henne lite försiktigt för att ta på pyjamas och ge lite ersättning. Sen somnade hon ganska så snart igen. Blir trött av att vara sjuk. Mitt lilla hjärta!

Marie har vart här på kaffe idag och vi passade även på att åka med henne på Ica, måste ju köpa mat. Men det är det enda vi gjort idag.

Jag lyckades även med att bränna potatisen, så jag fick koka ny. Jag grejjade bara lite med Tuva och pratade några ord med Marie, och vips så hade allt vatten kokat bort och det blev bränt...så jäkla klantigt av mig.

Nu är jag så trött så jag funderar på att gå å lägga mig.


Inga kommentarer: