onsdag 23 mars 2011

Då var även denna dag snart slut. Har haft besök av Jessica, Marie och alla barn på eftermiddagen. Alltid skönt med lite sällskap så man slipper tänka så mycket. Hoppa att några av alla problem löser sig snart. Men känner jag den där mannen rätt så lär han inte göra något för att underlätta för mig och Tuva.

Jag ska göra allt jag kan för att få processen om ensam vårdnad att gå så fort som möjligt. Jag ska kämpa och strida för att få som jag vill. Jag gör allt för MITT barn och enligt mig så har hennes pappa redan förbrukat sin rätt till att ha något med henne att göra.

Att man kan känna så mycket kärlek och värme för sitt barn. Det känns som om hon alltid har funnits i mitt liv och jag kan inte ens komma ihåg hur det var innan jag fick henne. Hon förgyller verkligen mitt liv med en massa kärlek och glädje. Jag älskar mitt barn över allt annat och kommer alltid att göra allt för henne.

Inga kommentarer: