måndag 28 februari 2011

Då har vi vart ute å gått lite med syster och systerdotter. Vi gick på Dollar och handlade, kikade förbi Jessica och Colin, var på F-kassan och lämnade in min ansökan om bostadsbidrag (ska fan utnyttja det jag har rätt till), lunchat på Nyan, vart på Apoteket och Ica. Det har verkligen hunnits med mycket idag.

Fick även ett telefonsamtal som förstörde rätt mycket av min dag...eller typ framtiden om man säger så. Vad kommer att hända nu? Vad ska man göra efter mammaledigheten? Ja många frågor som ska försöka att hitta ett svar. Men jag hoppas ju att allt ordnar upp sig. Jag har ju ändå till november på mig att få svar på mina frågor. Och jag hoppas ju att han där uppe är med mig nu (även om jag inte tror på han, så får jag väl börja nu då).

Nä nu ska jag ta å fundera lite på det här och ja....Fan också!


Inga kommentarer: