torsdag 3 februari 2011

Idag har jag och Tuva vart på förädraträff, det var del 2 av babymassagen, men det hoppade vi eftersom inte Tuva tycker om det. Men vi fick iaf träffa lite folk.
Sen blev jag bjuden på lunch av Sara på nyan och Tuva fick så fina skor av henne. Tusen tack :) Var trevligt att träffas å prata lite, blir ju allt för sällan.
Blev även en tur till Jessica på kaffe innan det var dags att bege mig till syrrans lägenhet. Jag och Tuva ska sova här då Tuva ska på 3 mån kontroll imorgon och även få 2 sprutor. Kommer nog vara värre för mamma än för Tuva.
Har även haft besök av Jörgen och Lisse, skönt att ha vuxen sällskap. Syrran med familj är ju inte hemma så nu är jag och Tuva själva här igen. Tuva sover så sött och jag ska göra detsamma snart så man orkar upp imorgon.

Inga kommentarer: