torsdag 10 februari 2011

Nu hoppas jag att jag är klart hos polisen. Var där igår igen och gjorde det sista med mina anmälningar. Hoppas att det inte dyker upp något mer nu, för det orkar jag inte. Det här räcker gott å väl. Men det är inte det här som är det allra värsta utan det är att han har lämnat sin dotter. Hon och jag har det bra och min kärlek till henne är oändlig och så stark. Hon behöver inte ha honom i sitt liv. Men jag tycker ändå att det är tråkigt och jobbigt att han inte bryr sig. När den här polis saken är helt klar så ska jag ta itu med att få ensam vårdnad. Jag vill inte ha delad/gemensam vårdnad med en människa som inte är intresserad av sitt barn. Men för att göra detta måste jag ta det till rätten. Och det ska jag göra! Så länge vi har gemensam vårdnad så blir allt krångligt. Jag kan inte byta adress på lillan om inte han skriver under...eller jag kan men det tar en jäkla tid. När det är dags för dagis och sådant så måste han skriva på...Och det vill jag inte. Jag vill inte ha något med honom att göra. Det är upp till lillan sen när hon blir större om hon vill träffa honom eller inte.

Nog om detta.

Jag och lillan har vart i Sveg några dagar. Vi har vart på Colins fina dop. Firat Jacobs födelsedag och umgåts med fina vänner. På onsdag är det även tänkt att jag ska få lägenheten! Lägtar, ska ringa till Härjegårdar efer kl 13 och höra för jag har inte fått kontraktet ännu vilket är konstigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo du kan byta adress på din dotter, fast han inte skriver under. Informera F-kassan om att du inte vet vart han är och att du inte har någon kontakt med honom, så får du ändrat adressen på din dotter.
Lycka till vidare i livet!