tisdag 22 februari 2011

Nu har vi flyttat in i lägenheten! Jag och Tuva kommer att få det så bra här. Har väl kommit i ordning hyfsat, är bara småplock kvar och det går jag bara och flyttar omkring, vet inte riktigt vart jag ska ha allt. Risken finns att det bara åker ner i en låda någonstans. Sen är det bara lite tavlor som ska upp på väggarna.

Tuva verkar trivas bra och hon sover bra i sin säng, så det känns väldigt skönt. Och jag trivs oxå. Hoppas nu att vi kommer att bo kvar här länge. Gillar den här lilla radhus känslan som är här på Myrgränd, man har en egen liten gård så Tuva kan sova i vagnen ute och på sommaren kan man sitta ute och äta och hon kan krypa runt i gräset. Härligt härligt!

Nu ska jag titta på Sofias änglar och som vanligt lär det komma en tår eller två..

Inga kommentarer: