fredag 11 februari 2011

Badade med lillan nu ikväll, och det är ju inte populärt. Hon skriker under hela badet, hoppas att hon vänjer sig snart. Är det någon som har tips på hur jag ska få det "roligare" för henne med badningen? Känns som om jag har prövat allt.
Efter badet blev hon iaf väldigt trött så det blev att natta henne direkt och det tog då inte många minuter innan hon somnade.

Själv har jag inte gjort ett endaste dugg nu ikväll. Har suttit framför datorn och glott lite. Är så uttråkad! Men jag hoppas att kvällarna kommer att bli bättre när jag flyttar. Då har man ett eget hem igen som man kan pyssla i.

Nä nu ska jag fortsätta att göra ingenting....men snart ska jag nog gå å sova...

4 kommentarer:

Susann sa...

Hej!
Kikade in och vill önska en fin dag :)
Kram

Unknown sa...

Jag hade samma problem med Jack.. tills någon sa åt mig att pröva med nästan kallt vatten! Hemska tanke tänkte jag.. Men testade med lite kallare än ljummet - trots att jag trodde han skulle frysa :( Men det funkade, på han iaf :)

//M

Mina Bravader sa...

Tack för tipset, jag får ta å testa det då, även om det låter lite hemskt.

Unknown sa...

Ja det är ju värt att testa iaf :) Jag höll baljan nära ett element och i ett varmt rum, det kanske är förutsättningen för att det skall funka :-) Annars blire nog lite för kallt för småfisarna! Lycka till då vännen. Kramen