söndag 27 februari 2011

I fredags var jag på inflyttningsfest hos Lisse å Jörgen. Var faktiskt kul och blev en del folk, men jag vet inte om det var någon höjdare på Mysen...Lite folk, låg musik.
Tuva var hemma med mormor, som för övrigt har sovit hemma hos oss hela helgen.
Lördag kväll hade vi mamma/mormor kväll så då var även Madde och Amina här. Vi åt tacos och spelade kort. Sen kikade vi lite på melodifestivalen, men det är ju inte så bra så vi skippade det efter ett tag.
Mysigt att få lite tid med mamma och Tuva tycker om att vara med mormor.
Vi ska se till att få en pappa/morfar helg också!

Tuva har somnat för natten och jag ska ta mig ett bad innan jag ska se på film kl 21. Sen ska jag nog sova tidigt, har ju tvättstugan kl 7 imorgon bitti....inte kul...men men vad gör man.

Inga kommentarer: