torsdag 1 juli 2010

Gick hem från jobbet efter lunch då jag inte var helt kry i magen. Känner mig bättre nu, men lika bra att man gick hem. Ingen som tackar en för att man sitter på jobbet och har ont och måste springa iväg titt som tätt. Men hoppas att det är bra till imorgon.
När jag kom hem hade sambon vart och köpt en babysitter, spjälsängsskydd och en mobil att ha över sängen. Det var så fint så. (fast jag hade kanske valt ett annat spjälsängsskydd) Men han är snäll som handlar och han glädjer sig så mycket åt Liten så det är bara låta han handla. Och jag är tacksam för det. Jag har ju sett ut lite saker, men hinner inte med då han hinner före, haha...

Igår var jag ju så trött eftersom jag var vaken från ca 03.15, somnade ovaggad i sängen redan vid 21 tiden tror jag....men det varade inte så länge. Återigen vaknade jag strax efter kl 03 och kunde inte sova. Blev att kika på tvn och ligga och vrida och vända på sig. Vet inte vad jag ska göra för att kunna sova bättre. Förslag någon? Har prövat att ligga på rygg, men det gör för ont i svanskotan, jag har legat på sidan med en kudde mellan benen för att stabilisera, utan kudde, men det hjälper inte. Och att ligga på mage är ju ganska så uteslutet.
Det gör ju inte så mycket att jag har ont, vet ju att det är värt det, det jobbiga är att kroppen blir så trött och man blir helt snurrig i bollen.
Så jag hoppas verkligen på en hel natts sömn i natt. Jag behöver verkligen det.

Inga kommentarer: