måndag 5 juli 2010

Idag kom gardinerna som jag beställde till köket...tror ni dem passade? IKKE!! Kappan var alldeles för kort! Trist, så nu blir det att skicka tillbaka dem och hoppas på att hitta andra kappor lite fort. Vill ju så gärna få upp gardinerna.

Var och kikade på ett hus idag också som någon ville hyra ut, men det föll inte mig i smaken. Det var för mörkt inne och för ihoptryckt på något vis. Men tomten var fin. Men det blir nog att leta vidare. Vill ha lite mer öppna ytor än vad detta hus hade. Så är det någon som vet om något hus här i Sveg som skall hyras ut så kan ni ju säga till.

Är även på jakt efter lite extra sängar att låna under nästa vecka alternativt veckan efter. Vi får ju besök då av Kenneths familj och då måste vi ha sovplatser till 4 till. Rum finns det ju gått om här, men det gäller att ha något att sova på också. Men jag tror mamma och pappa har någon tältsäng iaf. Så jag hoppas vi iaf kan låna en där. Men någon som har att låna ut det så säg till även om det så blir jag glad.

Nu ska jag ta å höra med min karl om vi ska äta lite äppelkaka och mysa lite.

Inga kommentarer: