måndag 19 juli 2010

Lite folk på jobbet idag. Det var jag och två till på min lilla avdelning. Är det inte semester så var folk sjuka. Det var en massa att göra, men det gick faktiskt förvånandsvärt bra ändå. Utbildningen som är planerad fick skjutas fram och jag slapp iaf med att planera det. Troligtvis så hinns det inte före semestern, men vi får se.

Då jag inte sovit så bra i natt så har jag vart halv dö sen jag kom hem från jobbet. Tog mig en dusch och sen har vi ätit middag och spelat Yatzy. Nu ligger vi i en varsin soffa och slöar, men jag funderar på att gå in i sovrummet och lägga mig i sängen och kolla på tv. Ska nog ta med mig massage madrassen eller vad det nu heter så ryggen får en behandling. För den är ond. Och det är allt annat än skönt. Men helst vill jag ju att älsklingen ska massera mig.

Bara 4 dagar kvar till semestern nu! Så skönt det ska bli och gud vad jag längtar. Sen går det förhoppningsvis fort till Liten kommer så jag får vara hemma hela dagarna och bara pyssla om och mysa med bebis.

Inga kommentarer: