torsdag 22 juli 2010

Besöket hos BM imorse gick bra. Allt såg bra ut och Liten växer som hon ska och hjärtljuden var bra. Jag ligger bra till på kurvvan så det känns skönt. Jag är alltid lika nervös innan jag ska dit. Nästa besök blir 16/8. Så det är ju bara 3 veckor tills nästa koll.

Jag och Madde var iväg på bingon nu ikväll, inte vann vi något heller. Men det var ju någon lycklig vinnare till 50000 iaf. Vet inte vem, men det var ju kul för den personen. Men hade ju önskat att det var jag. Skulle verkligen behöva de där pengarna.

Imorgon är det löning samt sista arbetsdagen innan semestern. Det ska bli så otroligt skönt att få vara ledig i två veckor. Då ska jag verkligen passa på att vila och bara ha det skönt. Sen blir det job i 4 dagar och sen åker vi till Sthlm på bröllop. Det ska bli trevligt det också. Hoppas bara att jag har något att sätta på mig också. Inte så lätt att hitta fina kläder när man är rund om magen. Men det ordnar sig nog.

Vad ska jag ta å hitta på nu då? Jag är inte ett dugg trött och det finns inget att se på TV. Hjärtat och Dina ligger och sover så jag har inge sällskap av dem heller. Undra om man ska ta å passa på att beställa lite kläder till Liten från nya HM katalogen, de hade ju så himla mycket fint nu. Ja så får de nog bli..

Inga kommentarer: