torsdag 29 juli 2010

Varför ska jag vakna så himla tidigt nu bara för att jag har semester? Och varför ska jag sova så dåligt och oroligt? Jag vill bara få en hel nattssömn, men det verkar vara för mycket begärt.

Igår spenderades dagen först med Marie, Jessica och barnen. Vi gick runt på Sveg och kikade, åt en sallad på Knuten till lunch och pratade massa. Eftermiddagen spenderades med Jessica K, Denice och Annelie. Vi åt middag från thai vagnen, drack kaffe och pratade en massa. Det var riktigt trevligt. Länge sedan jag umgicks med mina tjejer nu så det var behövligt. Nu får vi inte låta det gå för lång tid igen innan vi ses.

Jaha, vad ska man hitta på idag då tro? Vädret ser ju inte ut att vara på topp direkt, det är grått och trist. Undra om man ska försöka få med sig karln på bingo ikväll? Men det lär jag inte lyckas med så jag blir väl hemma... Men det lär ju visa sig.

Nu kurrar magen så det är dags för frukost!

Inga kommentarer: