söndag 4 juli 2010

Än har inte solen tittat fram och det är grått på himlen så man kanske ska passa på att städa på förmiddagen. Det behövs verkligen här. Men det är ju så förbannat tråkigt. Men det är ju skönt när det är gjort sen.
Våra nya gardiner som K låtit mig beställa får jag hämta efter kl 17 idag, och det ska jag göra. Äntligen ska jag få upp gardiner i köket. Hoppas att de passar bara, men det tror jag. Jag ska även sätta upp gardiner i matrummet som vi köpte häromdan på Dollar. Jag är ju egentligen inget fan av panel gardiner, men de får duga. Gardiner är ju så dyra så man har ju inte råd med så mycket annat.
K ligger och sover ännu och jag har ätit frukost i tysthet, är ganska så skönt ibland att bara få en stund för sig själv. Men det är klart att jag vill ha han här. Ska låta han sova länge idag, tror han behöver det. Har ju sovit lite dåligt inatt både han och jag för det är ju så förbannat varmt. Har haft en fläkt igång hela natten, men det har ju inte hjälpt så mycket.

Nä nu ska jag svida om från morgonrocken till lite städkläder.

Inga kommentarer: