tisdag 27 juli 2010

Nu har vi städat lite här hemma, men det är fortfarande massa kvar enligt mig, men vi är båda trötta och slitna. Jag är ju ständigt trött nu för tiden så det gäller att ta det lugnt. Märkte igår att det blivit lite mycket då jag fick lite ont i magen igår, men det är ju normal att det drar ihop sig lite. Men det är ju inte så skönt.
Men iaf så har köket, matrummet och toaletten blivit städade idag. Det känns skönt. Så ska vi ta tag i sovrummet och vardagsrummet också, men det får nog bli imorgon. Vet inte om någon av oss orkar nu. Det blivande barnrummet får då vänta med att bli städat ordentligt tills det är dags att få dit lillans alla saker.
Ska försöka få tag på ett fint skötbord, byrå och spjälsäng innan jag ordnar till där inne. Vi kommer ju att ha en jätte fin vagga den första tiden så det gör ju inget om vi inte har en spjälsäng direkt. Men jag är lite nojjig så jag vill gärna ha allt klart nu. Helst nyss ;) Ja jag vet....det är tidigt, men det lugnar mig att veta att allt finns. Man vet ju inte hur man kommer att må sen. Även fast jag mår bra nu så kan ju det ändras.

Ikväll ska jag följa med Olle på bingo i Härdal, har aldrig spelat där så man kan ju hoppas att det är lättspelat och att man kommer hem med en slant. Det skulle ju sitta fint med de 20000 som är i potten.

Nä nu ska jag ta å pussa lite på min karl.

Inga kommentarer: