torsdag 8 juli 2010

Har nu vart vaken i ca 1,5 timmar. Jobbigt när man inte får sova ordentligt, men fick iaf några timmars sömn.

Igår var jag, Mamma, Madde, Amina och Tilda och kikade runt lite på Sveg. Vi gick en sväng på Storön och sen var vi på Sagoön och kikade. Tilda tyckte det var jätte spännande att se en massa djur, synd bara att det var så himla mycket mygg som ska förstöra allt. Blev ju att man stressade runt för att inte bli helt uppäten. Som vanligt så hade jag inte med mig kameran :( Förstår inte varför jag alltid ska glömma den hemma...

Har en del att göra även idag. Ska verkligen se till att ha klart allt i god tid innan semestern. Men det borde inte bli några problem.
Men jag ser inte fram emot att göra den satans rapporten som ska in varje morgon. Känns som om jag aldrig kommer lära mig riktigt hur jag gör. Men det är ju tur att Annika finns och kan hjälpa mig. Men jag har ju veckan ut på att lära mig. Så det är bara att försöka traggla. Men det ska väl fastna i skallen någon gång hoppas jag.

Nu börjar min mage att kurra...kanske dags för lite frulle och sen in i duschen innan jobbet.


Inga kommentarer: