söndag 18 juli 2010

Har haft en liten blogg vila, så jag har inte lagt ner detta. Sen sist jag skrev så har vi haft svärmor, "svärfar" och Kenneths syskon här på besök. Även deras lilla hund Bulle var med. Det har vart trevligt med besök och kul att de fick se hur vi bodde.
Sista kvällen var vi på Lilla Hotellet och åt middag och det var riktigt trevligt. Och snart ses vi igen.

Igår var jag hem till syster en sväng, skulle passa bullarna hon hade i ugnen medans hon sprang ner på Ica, vilket resulterade i kolsvarta bullar. Jag satt och lekte med Amina så jag totalt glömde bort dem. Hon sa att det inte gjorde något, så det var ju tur det.

Idag har jag, Kenneth, mamma, Pappa, Håkan och Tilda vart till Kålsätt och kikat, åt kålbulle vilket var riktigt gott. Efter det åkte vi hem till Madde, Saman och Amina. Saman har fyllt år så vi åt tårta och drack kaffe. Riktigt trevligt.

Imorgon är det jobb igen....sista veckan innan semestern. Jag kommer att ha massor att göra nu innan semestern, så det gäller att ha högsta växeln i. Jag ska ordna rapporter, förbereda utbildning, hålla utbildning, fixa ett prov, lämna över till Mari-Anne som ska vara TF för mig under semestern. Skall visa hur man drar ut CB lista, lista över kontaktpersoner, funclub och en massa annat. Hur ska denna vecka räcka till? Men man får ju hoppas att den gör det. Och det ska verkligen bli skönt att få semester, dock är det bara 2 veckor, resten har jag sparat till innan lillan kommer. Kan ju vara behövligt att vila lite innan dess också.

Nä nu ska jag fortsätta att kika på filmen.

Inga kommentarer: