tisdag 6 juli 2010

Dålig natt

Har haft svårt att sova inatt igen. Kunde bara inte somna igår, gjorde allt för att försöka sova, tillslut somnade jag med tvn på. Men när jag väl somnat lyckades jag bli väckt av Kenneth, men jag tror jag somnade om ganska så snabbt igen. Den här dåliga natten har verkligen satt sina spår. Jag är sjukt trött nu, men det går väl över efter att jag fått i mig lite kaffe.

Om ca 15 min ska jag bege mig till jobbet igen. Ska försöka att få bort massor idag. Det är iof inte så mycket som ligger, men det som ligger ska jag försöka hinna få undan till lunch. Hoppas att vi får DL även idag, det skulle sitta riktigt fint känner jag, plus att jag har en massa komp jag vill tjäna in. Så det är bara att hålla tummarna.

Nä nu ska jag borsta tänderna och fixa det sista innan jag ska till jobbet.

Inga kommentarer: