onsdag 30 juni 2010

Har nu vart vaken sedan 03.12 ungefär. Har kanske blivit 1,5 timmars sömn inatt. Men vad ska man göra när man inte kan sova? Hur jag än vrider och vänder på mig så har jag inte hittat någon skön sovställning. Svanskotan värker ju som fan, men enligt barnmorskan inget ovanligt. Jag har ju iaf inte ont i hela bäckenet så man får ju vara glad för det. *peppar peppar*
Igår var vi till BM och lyssnade på Litens hjärta, lät lite som en travande häst, men skönt att höra att det var normalt och att hon har det bra där inne.

Midsommar har ju även den passerat för i år. Midsommarafton var vi hos mina föräldrar. Grillade och åt potatisgratäng. Fick även gubbröra vilket är super gott. (om man tar bort sillen)

Till efterrätt hade hjärtat köpt med sig en tårta som försvann ner i våra magar väldigt fort.




Midsommar dagen så var jag bjuden på bröllop. Anna och Mats gifte sig på Träde i Hogdal. Det var ett jätte fint utebröllop. Paret var jätte fint och hela dagen/kvällen var kanon. Tack för att jag fick dela denna dag med er.



Det vackra paret!

Prästen, Mats och Anna.


David, Mattias, Mats, Anna, Rebecca och Linda

Brudgummen med sina bestmans David och Mattias

Bröllopsdansen

Inga kommentarer: