måndag 7 juni 2010

Idag har det vart en hel del på jobbet faktiskt. Jag har hjälpt Anne-Lie lite med servicar då jag har haft det ganska lugnt med mitt eget. Det var faktiskt riktigt skönt att göra lite annat ett tag. Så jag är bara glad att jag kan hjälpa till lite. Hoppas att man kan få göra det fler gånger.

Idag har vi vart slitna efter jobbet så det blev mat från Sibylla. Gott med onyttigheter =) Vi är ju riktiga skräpmats människor både jag och Kenneth. Så jag tänker då inte sluta äta skräpmat inte. Nu ska vi nog bara ligga i soffan och jäsa resten av kvällen...Min tanke var ju att fortsätta med städningen från igår, men jag orkar bara inte. Och jag vill inte be K om hjälp nu heller när han inte mår riktigt bra. Hoppas han blir piggare snart.

Knäppte nytt kort på magen igår, och det är då verkligen skillnad på vad man har för kläder på sig när man tar ett kort iaf. På det här kortet ser jag ju jätte rund ut.


2 kommentarer:

denice sa...

oj ja vilken mage ! mysigt <3

Mina Bravader sa...

Ja den ser ju jätte stor ut i min fina utstyrsel ;)