tisdag 15 juni 2010

Ultraljud

Igår var vi i väg till Östersund och fick se vår lilla skönhet. Det var den vackraste bebisen i världen. En helt otrolig känsla att få se Liten som ligger där i magen. Vi var så stolta! Vi längtar efter att ha vår bebis i famnen.
Jag var jätte nervös när vi skulle gå in, men allt var bra och det såg fint ut så nervositeten släppte fort. Liten lever och sprattlar på för fullt. Vinkade tillomed till oss. Går inte att beskriva känslan jag hade, men det var helt otroligt. Och jag tror det var först igår det gick upp för K att han faktiskt ska bli pappa. Eller han har ju fattat det, men det blev mer verkligt nu tror jag. Han är verkligen stolt och har visat upp UL bilderna.

Vi fick ett nytt datum och BF är nu 2010-11-11.

Nu är jag trött så jag ska ta min mage och masa mig i säng.

1 kommentar:

Mios gravida mamma sa...

Visst är det underbart med ultraljud?:) Hoppas du får en fin dag, kram