torsdag 3 juni 2010

Det blev då inga 50.000 men jag vann iaf 150 kr. Bara för att man råkar på å vinner så var et nån mer jävel som vann så jag fick dela. Men ja...150 är ju bättre än inget.
En sak irriterar mig fruktansvärt mycket när jag spelar bingo. Och det är alla som kommer efter pausen för att spela endast på storrövaren. Varför gör man det? Är man för snål för att spela alla spel eller varför kommer man bara och spelar på den det är en högvinst på? Jag tycker iaf att det ska vara allt eller inget. Men det är ju min åsikt.

Funderar nu starkt på att gå å lägga mig å sova. Är småtrött...

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det kommer du att märka när du fått barn, att det är inte alltid man kan få barnvakt hela kvällen så man har tid att sitta och spela alla spel på bingon. Jag lovar att jag betalade lika mycket för min storrövare som du gjode för din. Trots att jag kom dit efter pausen.

denice sa...

hoppsan ... :D

Hanna sa...

Hur ska jag kunna låta bli att ta åt mig när jag frågar om du kan ringa mig i pausen, så jag kan åka dit då och sen skriver du detta inlägg när du kommer hem? Det är klart att det är riktat mot mig. Om än bara delvis... Mycket av det jag skrev i mitt inlägg var riktat mot alla forumföräldrar som har som livsuppgift att klanka ner på andra, men jag erkänner också att det var lite av ett svar på ditt inlägg... No hard feelings hoppas jag..? :-P