måndag 21 juni 2010

Helgen som varit...

Fredagen åkte jag, Sandra å Catta på bingo i Hogdal, jag vann 300 men annars så gick det ganska så dåligt faktiskt. Men det är rogivande att få komma iväg.

Lördagen var det upp tidigt då vi skulle ha möhippa för Anna. Vi träffades hemma hos Linda och Anna blev hämtad hemma i Huddik av hennes väninna. Anna fick gå runt i Sveg utklädd och fin och sälja kramar för en 5a. Bruden måste ju tjäna ihop till sin middag ;) Vi hade en trevlig dag och kväll. Men vädret var dåligt. Hoppas att vädret är bra på lördag nu så de får ett härligt bröllop. Skall bli kul att få vara med och fira deras stora dag.

Söndagen åkte vi hem till mamma å pappa. Trevligt att hälsa på lite, fick oss lite mat och trevligt sällskap. Vi åkte dock lite tidigt, men vi skulle hem till Sveg och fira Henrik som fyllde år.

Idag måndag så har det vart jobb för min del igen. Lite folk idag också, hoppas att det blir bättre snart så man slipper stressa så mycket. Är inte så roligt med denna stress. Får ont i magen av det, och det är ju inte bra för Liten. Kommer nog bli en tidig kväll. Hoppas att sambon vill lägga sig i sängen med min till kl 21 och kolla på CSI. Men han är nog inte så svårövertalad.

Nu ska jag ta å kika lite på sängar till bebisen. Hittade en jätte fin sng på en sida som säljer tillbehör, mailade dem och frågade om de hade info om sängen, men de importerades inte till sverige tyvärr så de viste inget om den. Det var ju synd. Men letandet fortsätter.

Inga kommentarer: