lördag 5 juni 2010

På fredagen kompade jag ut lite tidigare och åkte till Hogdal med Mari-Anne. Hälsade på farmor och farfar, vilket var trevligt. Var ju så länge sedan. Skönt att se att de var hyfsat pigga båda två.
Kvällen spenderade jag med mamma på bingon och kammade hem 300 kr. Hade inte skada med mer, men det var ju en vinst iaf =)
Sov över på mamma och pappas soffa och åkte tillbaka till Sveg med pappa i morse.

Idag har jag tydligen inte haft något ljud på min telefon...som vanligt så har jag ju glömt att sätta på det...typiskt mig. Dagen har iaf spenderats med att tvätta en hel massa, sen har jag diskat ett jätte berg med disk. Kanske inte låter så mycket, men det har tagit mig halva dan ändå. Imorgon tänkte jag att jag skulle fortsätta att tvätta upp allt och sammtidigt rensa i garderoberna och städa där. Även resten av lägenheten skall städas då det ser ut som om en bomb slagit ner. Eller iof är det bara matrummet som ser hemskt ut, för där ligger det klädhögar överallt. INgen ide att lägga in det när jag ändå täker rensa garderober imorgon.

Jag och K har även vart på Svegskrogen och ätit och sen var vi på konsum och köpte en stoooor låda med chokladglass till mig =) Här ska det svullas rejäl ikväll. Helst skulle jag vilja bädda ner mig i sängen framför ett bra kärleksdrama på tvn och äta glass direkt ur paketet. Får se vad sambon säger om det.

Inga kommentarer: